Ultima pagina

TRANSLATOR

vineri, 3 februarie 2012

Asa, ca roman departe de tara...

Astazi sunt libera! Asa ca ma pot delecta ... facand curatenie. Mi-am sters cu o carpa umezita in vestitul si iubitul meu sampon de masina toate cd-urile si am vazut ca am unele de care uitasem.

Din muzica romaneasca marele meu preferat este Alifantis, dupa care iubesc foarte, foarte mult Pasarea Colibri (s-a dus din nefericire...). Imi place muzica pe versuri de poeti romani. Ma delectez si cu muzica, dar si cu versurile. lui Toparceanu sau Adrian Paunescu, puse pe muzica de Pasarea Colibri... ah! Chiar si sasaitul Ducu Bertzi imi place, cand canta cantece pe versuri de George Tzarnea.

Dar daca as avea de ales un singur cantec (stiti in genul vestitei intrebari: daca ai nimeri pe o insula pustie, ce carte ti-ai lua?) pe Doru Stanculescu l-as lua in cantecul asta, care este o varianta moderna (a lui) a mortii din Miorita. Este foarte romanesc in esenta si reda toata poezia de care e capabil sufletul romanesc.



Probail ca din cauza asta cei care tanjesc dupa Romania sunt atat de entuziasmati de acest cantec. Cititi reactiile pe YouTube si veti vedea.

Si ca sa inchei cu ceva nemaipomenit de frumos. Tudor Gheorghe "Marie, Marie".





Daca esti acolo, poate te impresioneaza mai putin. E nevoie de ceva distanta si perspectiva, dar si de dor dupa radacini, ca sa nu devii imuna la frumusetea atat de normala din jurul tau. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu