Ultima pagina

TRANSLATOR

joi, 2 februarie 2012

La inceput


In ultimul timp citesc mult despre croitorie. Metode de croit, programe de facut tipare, technici de cusut si probat. In carti si pe internet. Cu ocazia asta mi-am schimbat parerea despre bloguri, pentru ca am vazut cat sunt de utile si cat te pot inspira.

Acum cativa ani am fost sfatuita sa incep si eu un blog. Nu mi s-a parut atunci o idee buna. Nu-i vedeam rostul. De atunci insa s-au mai schimbat lucrurile si am inceput sa realizez ca vreau un blog.
Apoi m-am intrebat in ce limba sa scriu, in romana sau in olandeza - limbile pe care le stiu cel mai bine. Am ales pentru romana, limba materna, desi nu mai scriu si gandesc foarte mult in aceasta limba si am inceput sa fac greseli (rusine). Dragostea pentru limba cu care am crescut ramana insa mereu aceeasi.

Problema cea mai mare este insa ca nu (mai) cunosc limbajul pt croitorie si lucru de mana, pentru ca am invatat ce stiu in alte limbi - engleza, franceza, germana si olandeza... Deci voi fi obligata sa folosesc barbarisme, stalcind si chinuind frumoasa limba romana. Asta este si imi cer scuze de acum!

Ma gandesc sa scriu despre drumul lung pe care l-am parcurs pana acum, cum am inceput, ce informatii - multe! - am strans, ce cursuri am facut, care sunt impresiile mele despre software folosit pt facutul tiparelor pe care le am (Bernina MyLabel, Wild Ginger PatternMaster Boutique si Pattern Master 7), despre dvd-urile si cartile de croitorie pe care le am ... Chestii din astea...

Ma pasioneaza tot ce are de-a face cu lucrul de mana, de la quiltuit la croitorie si de la tricotat la brodat. In ultimul timp ma ocup de croitorie si embellishment (iata si barbarismul).
Despre astea mai tarziu.
Acum sa vad cum se stilizeaza un blog si ce posibilitati am. Sunt ageamie, rau de tot....

SewingZoe (Zoe e numele bunicii mele din partea tatalui, care era forte talentata la lucrul de mana si care este ingerul meu pazitor).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu