Ultima pagina

TRANSLATOR

joi, 2 februarie 2012

O minunatie de revista gratis de la Bernina

... THROUGH THE NEEDLE.

Nu stiu daca voi ati aflat de cat de mult face Bernina pentru clientii ei.
E adevarat ca este o masina foarte scumpa, dar te deserveste la cinste. Numai MyLabel are prea multe pretentii si promite mai mult decat o tin curelele, dupa cum am mai scirs.

Dintre persoanele care lucreaza pentru Bernina si se straduiesc sa castige concurenta cu celelalte marci de renume, cele mai active sunt in America.
Situl de la Bernina este foarte bine facut si instructiv.

Bernina avea inainte o revista care se tiparea si se vindea in magazinele de specialitate. De anul trecut au facut-o electronic si gratis (for free).

Se numeste THROUGH THE NEEDLE (prin urechea acului) si arata asa, aici penultimul numar, numarul 8 de anul trecut.
Am de gand sa fac un quilt cu puisori aplicati (alb cu roz si puisorii galbeni) din penultimul numar. Acolo e alb cu vernil.



Multe din subiectele de acolo sunt scrise pentru Bernina si accesoriile speaciale pentru masinile lor. Dar gasesti mereu idei nemaipomenite si care te inspira.

Iar in ultimul numar pe care l-am vazut ieri este un articol extrem de interesant despre quiltuitul masinal di despre infuenta culorii atei folosite pentru efect.

Pentru iubitoarele de croitorie o idee foarte buna a lui Jennifer Gigas cum sa faci din doua pulovere sau tshirtuii doua din doua parti. Foarte, foarte util.

Dau si un link la un video unde o poti vedea demonstrand cum se face. Sper sa mearga.

Le gasiti aici. Downloadati-le ca PDF si pastrati-le in computer ca sunt extraordinar de frumoase,  instructive si.... extraordinar de gratis!!! -:)))!!!

Sa vad daca fetele de pe blogul vechi gasesc drumul...

6 comentarii:

  1. De cum ai intrat pe forum s-a vazut ca esti deosebita ! Pe blogul tau chiar gasesti lucruri folositoare. Sper sa pot face si eu la fel! Multumesc pentru revista.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am descoperit cu bucurie acest blog. Niciodata nu m-am gandit sa folosesc lipiciul pentru un tiv perfect! O idee simpla, dar utila.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara! Am primit o masina de cusut Bernina 1000 Special folosita, dar care nu are manual de instructiune... M-am descurcat din amintirile ramase din scoala generala (atelier) pana cand sa incep efectiv sa cos... nu reusesc sa-mi dau seama cum pot selecta punctul normal de cusatura... Credeti ca as putea gasi pe undeva manualul ei de utilizare? Am gasit ceva, insa e cu plata prin PayPal si nu am card de asa ceva... Of, si chiar ma avantasem!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi mai jos de unde il poti descarca. E o masina buna, mai robusta decat astea computerizate. Am inteles ca tighelul drept e mai frumos. Succes si sa te bucuri de ea. Ai devenit si tu 'a Bernina girl'.

      Ștergere
  4. http://www.bernina.com/en-US/SupportData/Out-of-Print/BERNINA_1001_manual

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult!!!
      Acum nu-mi ramane decat sa exersez pe petice pana imi ies cusaturile cat de cat drepte, iar apoi o sa ma incumet la un tipar simplu:) Abia astept! O sa mearga greu, fiindca am o "fiara" de un an si doua luni... Inca o data, multumesc! Faceti o treaba minunata.

      Ștergere