Ultima pagina

TRANSLATOR

joi, 2 februarie 2012

Quiltul pentru Tim


Am terminat mai de mult quiltul pentru Tim. Cine este Tim? Tim este - dupa el - un fioros Pirat, care nu a implinit inca 5 ani si este fiul prietenei mele Claudia, zisa si Fluturas, din Germania si Maramu' (Maramures zicem noi astia, de origine ploiesteana, ca mine).




L-am terminat mai de mult, dar pana s-a milostivit mama lui sa-mi dea adresa corecta sa il pun la posta (azi sau sambata, depinde cand termin de dat totul la o parte in doua camere si cand pleaca muncitorii).
Culorile autentice au iesit numai in pozele de mai jos, nu si in prima.


Are 1m40 pe 1m14 si este copia unui quilt pe care l-am facut pentru un coleg, la dorinta lui (alb si albastru, neaparat!). Cum alb si albastru ar fi fost ceva mai nesarat am pus eu violet si galben, sa iasa mai deosebit.


Chestia este ca am si dormit sub acest quilt, de Craciun, cand au ramas copiii sa doarma la mine si am uitat sa-mi iau inca o patura din camera pe care l-am cedat-o lor pentru o noapte (nora-mea e insarcinata, asa ca are prioritate la confort). Si nu am mai vrut sa o scol, asa ca am luat quiltul pe care il aveam la indemana, adica ultimul terminat.
Va trebui sa-l spele Claudia, dar cum e 100 % din bumbac, inclusiv vatelina, il arunca in masina de spalat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu